We zijn er! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van makkingaatjes - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

We zijn er!

09 Juli 2018 | Namibië, Windhoek

Frankfurt - Windhoek
Nadat we een half uurtje vertraging hadden, vertrokken we rond 20.45 uur vanuit Frankfurt met Air Namibia. Toen we het vliegtuig inkwamen, zagen we gelijk al dat het een modern vliegtuig was met ieder een eigen beeldscherm en de beenruimte viel ook erg mee. Onderweg werden we ruim voorzien van drankjes, avondeten en rond 5 uur ontbijt. Goed geregeld dus. De nacht verliep vrij rustig ondanks wat turbulentie.
We werden opgewacht door een aardige Afrikaan met de naam Makkinga op zijn bordje. Even wat Nambische dollars gepind en toen bracht hij ons naar Savanna waar we uitgebreid uitleg kregen over onze 4-wheel drive Toyota Hilux met 2 tenten op het dak. Dit duurde zo’n 2 uur! Albert reed voor het eerst in een auto met het stuur aan de rechterkant en links van de weg. Dat was even wennen. De ruitenwissers gingen regelmatig aan. We werden welkom geheten bij Rivendell Guesthouse, mooi hoor! Leuk zwembadje (beetje koud hé Martijn), lekkere ligbedjes erbij en eerst maar even uitrusten. Samen nog even wat boodschappen gedaan bij de supermarkt en de stad even in gelopen. We vonden Windhoek niet zo’n bijzondere stad maar wel leuk om even doorheen te lopen. Vanavond gaan we eten bij Joe’s Beer Bar! Het weer is lekker, zo’n 21 graden en half bewolkt.
Onze bijzondere reis is begonnen.

• 09 Juli 2018 - 17:19

Jeanette Ramaker:

Heel veel plezier Makkingaatjes. Het avontuur is begonnen.

• 09 Juli 2018 - 18:29

Akira:

Fijn dat de reis goed verlopen is! Heel veel plezier. En ik ben benieuwd naar jullie mooie ervaringen :)

• 09 Juli 2018 - 19:26

Doret:

Klinkt als een goed begin! Geniet van jullie reis!

• 09 Juli 2018 - 20:17

Astrid Smit:

Fijn dat de reis goed gegaan is, nu ff uitrusten en morgen “the real thing”...spannend! Enjoy

• 09 Juli 2018 - 20:50

Ina:

Een bijzondere reis. Veel plezier

• 10 Juli 2018 - 08:28

Rian:

Dat is een goed begin. Geniet nog maar even van de aanwezigheid van mensen in Windhoek, want dat ga je een hele tijd niet meer meemaken...Veel plezier!!

• 10 Juli 2018 - 12:23

Jeanette:

Heel veel plezier, met deze bijzondere reis.

• 12 Juli 2018 - 16:30

Rob:

Grappig, die ruitenwissers. Beter dan de deur open gooien als je naar de '5' wil schakelen.
    Veel plezier daar, Makkingaatjes.

• 13 Augustus 2018 - 18:50

Exploring Africa Travels:

Fijn dat de vlucht goed verlopen was. Dan kan het avontuur beginnen!