Kudde zebra’s gezien! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Kudde zebra’s gezien! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Kudde zebra’s gezien!

Door: Elly

11 Juli 2018 | Namibië, Windhoek

Sesriem - Solitaire

Vroeg uit te veren want we willen op tijd het park Sossusvlei in. Het was nog donker om half 7 toen we eruit gingen maar de zon kwam snel op. Vertrokken richting Sossusvlei, de eerste 80 kilometer was een geasfalteerde weg, dat was een verademing. Het was een prachtige weg met mooie uitzichten op de rode duinen. Bij duin 45 zijn we omhoog geklommen, dat was erg zwaar maar erg mooi. Mooie uitzichten waarbij je ver over de vallei kon kijken. Karlijn, Sascha en Martijn zijn nog heel hard naar beneden gerend.

Doorgereden naar Deadvlei, dit was nog zo’n 30 kilometer verderop en het laatste stukje kon je alleen rijden met Low 4 WD. Echt heel erg mul zand waar we nog even vastzaten maar gelukkig snel weer uitkwamen. Toen nog een kilometer lopen naar de Deadvlei waar versteende acacia bomen stonden in de brandende hitte. Het was nu al snoeiheet en het is hienr nu winter!!!

Weer terug over de super slechte weg naar Solitaire. Onderweg waren we allemaal in extase want er rende een groep zebra’s de weg over! Dat was super gaaf om te zien!
Ineens in the middle of nowhere doemde Solitaire Lodge op. Het was een mooi terrein waar oude auto’s stonden en een supermarktje, bakker, zwembad aanwezig waren. Lekker gegeten in het restaurant en Karlijn en Albert hebben voetbal (halve finale WK Engeland tegen Kroatië] gekeken in de keuken, samen met het personeel!
De mensen zijn erg behulpzaam en aardig hier.

• 12 Juli 2018 - 20:09

Carolien Karmiggelt:

Wordt alleen nog maar mooier, geniet er maar van!

• 13 Augustus 2018 - 18:51

Exploring Africa Travels:

Al meteen ondernemende avonturiers! Gave foto's in een sublieme omgeving! Heel fijn dat jullie genoten hebben!