Caprivi strook - Reisverslag uit Rundu, Namibië van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Caprivi strook - Reisverslag uit Rundu, Namibië van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Caprivi strook

Door: Elly

18 Juli 2018 | Namibië, Rundu

De weg naar Rundu en over de Caprivi strook waren gelukkig geasfalteerd en was goed te berijden. Onderweg kwamen we langs allerlei nederzettingen , kleine dorpjes waar mensen heel eenvoudig en met heel weinig bezittingen leefden. Ook liepen er veel mensen, dieren zoals koeien, geiten, ezels etc. langs en op de weg. Het was dus wel oppassen geblazen.
We kwamen op een camping midden in de natuur terecht. Het weggetje ernaar toe was een grote zandbak maar we hebben het weer gered! We hadden een eigen toilet en douche in een apart hutje met rieten dak, zie foto´s. Back to the basic... Ik heb zelfs gedoucht met vleermuizen boven mijn hoofd, wie had gedacht dat ik dat zou durven...
De eigenaar was een Engelsman die ons meegenomen heeft op de rivier met een bootje, dat was erg spannend. We kwamen vlak langs nijlpaarden en toen we even uitstapten om ze goed te bekijken kwamen er rechts van ons olifanten bij het water drinken. Erg spannend maar wel bijzonder om mee te maken! Zie foto´s.

• 25 Juli 2018 - 07:24

Carolien Karmiggelt:

Dag allemaal, wij hebben de foto's bekeken, mooie foto's!
    Doet ons erg denken aan onze reis naar Zuid-Afrika.
    En Martijn, eindelijk jou OLIFANTEN gezien, prachtig hé!

Groetjes Frans en Carolien

• 30 Juli 2018 - 07:23

Rob:

Apart dat je de vleermuizen griezelig vindt, terwijl de nijlpaarden en olifanten om je heen dwarrelen...
    Geniet van wat er nog komen gaat!!!

• 01 Augustus 2018 - 18:29

Karin:

wauw wat een belevenis el. echt in de middle of knowwhere……. zo zie je echt de armoede en hoe de mensen daar leven. prachtig al het wild he.
    geniet er maar van. dikke kus