Monterey - Reisverslag uit Salinas, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Monterey - Reisverslag uit Salinas, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Monterey

Door: Elly

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Salinas

Via de route 101 van SF richting Salinas gereden. Onderweg in Gilroy zijn we met de meiden even wezen shoppen in een grote outlet store met alle bekende merken zoals bijvoorbeeld Addidas, Vans, Calvin Klein etc. Het was bloedje heet. Daarna doorgereden naar Salinas. Het plaatsje stelt niet veel voor, veel autobedrijven en weinig te doen. We zijn naar Monterey gereden waar we weer zeeleeuwen hebben gezien op Fischermanswarf (meer dan in SF). Gezellig plaatsje waar we nog even wat gegeten hebben. Het is 4 juli dus Independence Day, maar daar is weinig van de merken behalve dat het druk was. Geen vuurwerk helaas omdat California dat niet meer betalen kan (schijnbaar is California failliet). Groetjes van ons allemaal!

• 05 Juli 2011 - 07:17

Jeannet:

Ha die Elly, wat leuk om te lezen allemaal. En zo herkenbaar. Ik weet precies waar je het over hebt en waar je bent als je dingen schrijft!

Lekker genieten!!!
    Groetjes van ons allemaal

• 05 Juli 2011 - 21:59

Anneke:

hey there,
    klinkt allemaal goed, volgens mij vermaken jullie je uitstekend. Balou is inmiddels even bij ons te gast, t/m vrijdag dus die heeft ook weer zn uitje. veel plezier, enjoy....lieve groet, An & family