Los Angeles / Hollywood / Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Los Angeles / Hollywood / Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Los Angeles / Hollywood / Beverly Hills

Door: Elly

25 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Zondag 24 juli een lange reisdag naar Los Angeles gehad. We zitten in Marriott Burbank hotel, dit is een heel sjiek hotel. Toen we aankwamen, stond er een grote witte limo voor de deur (zie foto).
Maandag de 25e zijn we naar Hollywood vertrokken, dit was niet zo ver van ons hotel vandaan, ongeveer een half uur rijden. Toen we daar aankwamen, zijn we eerste door de straat gereden en het leek wel Las Vegas in het klein: allemaal reclame en bekende figuren op straat. De auto geparkeerd en de Walk of Fame overgelopen, even gestopt bij Chinese Theater met hand- en voetafdrukken van bekende mensen in de vloer. Een leuke ervaring hier rond te lopen. Bij het visitor information centre een plattegrond van Beverly Hills gevraagd en hiernaar toe gereden. We hebben het huis van Chris Brown, Christina Aguillera, Frank Sinatra en Lady Gaga gezien. Daarna nog naar de Hollywood sign op de berg gereden, we konden aardig dichtbij komen. ’s Avonds naar Dorien en Joël gegaan en daar gezellig gebarbecued en gekletst.