Universal Studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Universal Studios - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Universal Studios

Door: Elly

26 Juli 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

De Studios gingen om 9 uur open en wij waren er om half 10 en er liepen al hele hordes mensen naar binnen. Het lijkt wel een beetje op Eurodisney als je daar loopt: overal muziek en heel veel superaardig personeel. Allereerst hebben de de studiotour gedaan. Je gaat dan in de treintje door het studiopark. We kwamen in een decor waar een vliegtuigcrash had plaatsgevonden, een overstroming, een aardbeving in een metrostation (dit was heel echt!) en de 3D film van King Kong! Verder door het decor van Desperate Housewives gereden en nog veel meer. Universal Studios ligt op een berg en je kon met roltrappen van het ene naar het andere gedeelte. We zijn overal in geweest behalve the House of Horrors, die vonden Karlijn en ik te eng nadat we een klein stukje hadden gelopen. Sascha was verstandig en was er al helemaal niet aan begonnen. The Mummy Ride was ook erg eng, een achtbaan in het pikkedonker! The Simpsons ride was een 3D film waarbij je in een karretje zat die alle kanten op bewoog, echt leuk! Het was een zeer vermoeiende maar erg leuke dag!