Grand Canyon dag 2 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Grand Canyon dag 2 - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Grand Canyon dag 2

Door: Elly

23 Juli 2011 | Verenigde Staten, Williams

Weer een dagje Grand Canyon gepland maar dan met eigen auto de oostelijke richting op (Desert View Road). Eerst hebben Albert en ik de IMAX movie over de ontdekking van de Grand Canyon gekeken, dit was echt een super mooie film op een megagroot scherm, je zat er echt middenin. Karlijn en Sascha hebben de Condor show gekeken op dat moment. Een vogelshow wat tegelijkertijd was. Daarna de Deser View Road gereden wat een mooie route is met een aantal uitzichtspunten. Het mooiste punt was Grandview point waar je alle kanten op kan kijken. Op de terugweg zagen we ineens heel veel auto’s staan langs de weg, daar is vast wat te zien. En ja hoor, daar stond een heel groot hert met een heel groot gewei rustig te grazen. We stonden op een gegeven moment niet meer dan 2 meter bij het beest vandaan (foto’s). Verder gereden en even een foto gemaakt van het bord met de mountain lion, die lopen daar dus ook! Verderop weer een hert langs de weg en weer even gestopt om te kijken. Sascha: This is our lucky day! Terug in Williams even boodschappen gedaan bij de Safeway want we hebben natuurlijk wel gebak nodig voor mijn verjaardag! In Nederland zou ik nu al jarig zijn geweest dus dat moeten we vieren. En met verjaardagtaarten weten ze hier in Amerika wel raad, megagrote taarten kun je krijgen met heel veel zoetigheid en slagroom! We hebben toch maar een wat kleinere gehaald met aardbeien en slagroom. De taart was heerlijk! ’s Avonds nog even gezwommen in het binnenzwembad. De meiden waren gezellig aan de klets met 2 Canadese jongens. Gauw slapen want we hebben morgen een lange reisdag voor de boeg naar Los Angeles (700 kilometer )