Raften - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Raften - Reisverslag uit Lake Isabella, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Raften

Door: Elly

12 Juli 2011 | Verenigde Staten, Lake Isabella

We stonden op een mooie camping waar best veel Nederlanders waren.
Naast ons stond een gezin die met hun eigen tent aan het rondtrekken waren.
We wilden een dagje rustig aan doen dus we hebben lekker uitgeslapen.
Om 12 uur zijn we gaan raften op de Kern river, de 2de gevaarlijkste rivier van Amerika!
De rivier was wild en het water was hoog.
We moesten eerst met de bus naar boven, toen gingen we met z’n 4en in een boot met Steven (onze guide). We zaten even op het water en toen vloog Elly er al bijna uit. (ze heeft er een flinke blauwe plek aan over gehouden). We hebben in niveau 2 en 3 geraft. (6 is het hoogst). Na een tijdje raften zaten we in niveau 3 met veel stenen en rotsen. Toen kwamen we met de boot tegen een rots aan en Karlijn viel eruit met haar rug op een steen en haar voet bleef haken. Steven hield Karlijn goed in de gaten en viste haar met de peddel naar 2 minuten eruit. Het was precies het gevaarlijkste deel om eruit te vallen, zei Steven. (oma: niks aan de hand, Karlijn leeft nog). ’s Avonds hebben we nog gezellig met de buren een wijntje gedronken en Karlijn & Sascha hebben in de bar gepoold met Wieke, Koen, Maartje & Julia.

• 18 Juli 2011 - 12:30

Karin:

komen jullie wel heelhuids terug????
    blauwe plekken oké, maar de rest....

• 24 Juli 2011 - 15:29

Caro En Irene: