Page - Zion park - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Page - Zion park - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Page - Zion park

Door: Elly

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Page

Vertrokken vanuit Cannonville naar Page. Het Zion park lag aardig op de route dus die hebben we nog even meegepakt. Toen we het park inreden was het gelijk al heel erg mooi en bijzonder. Rode rotsen bestaande uit allemaal dunnen lagen. Karlijn en Sascha zijn nog een stukje naar boven geklommen. Onderweg liepen een paar geiten op de weg, nog even gestopt om vast te leggen. De buren van de camping vonden dit niet zo’n bijzonder park maar wij vonden het juist erg mooi. Met de shuttle zijn we naar het laatste punt …. Gegaan. Hier zwemkleding aangedaan en na 1,6 mile lopen, kon je via de Virgin river verder lopen, steeds verder het water in. Door een kloof, heel mooi. Elly is op een gegeven moment gestopt omdat we bang waren dat onze spullen (camera, autosleutel) nat zouden worden. Albert, Karlijn en Sascha zijn verder gelopen en moesten zelfs een stukje zwemmen. Een leuke belevenis. Daarna doorgereden naar Page. Toen weer bijna waren, zagen we donkere luchten met onweer in de verte. Het was een heel bijzonder mooi gezicht boven de witte en rode bergen. Je keek verderop ook mooi op de Lake Powell. Page ligt bovenop een berg en is een toeristenstad die pas rond 1958 gebouwd is. We zitten twee nachten in Holiday Inn hotel.

• 21 Juli 2011 - 19:21

Karin:

lijkt me echt super, snap die buren van jullie niet hoor! wil wel ruilen!!

• 23 Juli 2011 - 13:59

Gon Van Dijck:

Hallo makkingaatjes,
    Allereerst Elly een fijne verjaardag morgen. Jullie zien heel veel en zo gevarieerd ook en dan nog tijd om te zwemmen. Het is leuk om dit mee te kunnen beleven en ook het contact via Skipe was heel apart. Over zo'n grote afstand met elkaar te praten en elkaar te zien. Gisteren (vrijdag) ben ik op bezoek geweest bij jullie ma en oma. We hebben gezellig gepraat en moet jullie de groeten van haar doen. Nog veel leuke, spannende dagen en een goede reis terug. See you, Gon

• 23 Juli 2011 - 13:59

Gon Van Dijck: