Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Page

Door: Elly

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Page

Lekker geslapen en ontbeten in hotel, wat ook wel weer eens lekker was. Daarna de omgeving verkend. Eerst naar een uitzichtspunt op de Glen Canyon Dam (circa 300 meter hoog, één na grootste van Amerika), zie foto’s. Daarna doorgereden naar de Horse Shoe: Colorado river in de vorm van een hoefijzer, je kijkt weer van boven heel diep in de kloof, zie weer foto’s. Daarna even afkoelen in de Super Wall-mart. Veel leuke shirtjes gehaald voor Karlijn en Sascha. Even terug naar hotel om onze zwemkleding aan te doen want je kunt ook goed zwemmen in Lake Powell en was dik boven de dertig graden dus wel lekker om even af te koelen. Een hele mooie weg langs Lake Powell gereden (Glen Canyon park) met mooie uitzichtspunten tot aan de beach. Het water was 24 graden dus niet echt heel koud maar wel koud genoeg om even af te koelen. ’s Avonds in Page uit eten geweest, genoeg restaurantjes te vinden. Veel Mexicaans eten vind je hier maar wij aten in een soort steakhouse. Albert had een lekkere malse steak, Sascha en Karlijn een hamburger met frietjes (how American?) en Elly paste met zalm. Het was lekker en goed eten daar. Sas had nog een hamburger over (ze kreeg er twee!) die we mee mochten nemen in een doggy bag. Even door Page gelopen waar een buitenbioscoop was en jongelui aan het skaten en basketballen waren, leuk om even te kijken. Het was nog steeds erg warm en drukkend maar gelukkig hadden we airco op onze slaapkamer en hebben we heerlijk geslapen.

• 24 Juli 2011 - 16:10

Christel & Jeroen:

Hoi Elly,

langs deze weg van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van!! Zie je in augustus
    liefs
    Christel & Jeroen