Naar Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu Naar Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van makkingaatjes - WaarBenJij.nu

Naar Williams

Door: Elly

20 Juli 2011 | Verenigde Staten, Williams

Vandaag vertrokken naar Williams. De weg liep door het Indian reservate en was er vlak en de temperatuur liep weer op tot ruim boven de 30 graden. Onderweg een paar foto’s gemaakt van het landschap. We waren al best snel in Flagstaff waar we even bij het Visitor Centre geïnformeerd hebben en even door de stad zijn gelopen. De trein met heel veel wagons rijdt dwars door de stad met heel veel lawaai! Terwijl we in het Visitor Centre stonden, kwam er ook een trein voorbij en het hele gebouw trilde. Omdat we nog redelijk vroeg waren en het heel warm hadden, zijn we richting Sedona gereden waar natuurlijke glijbanen in de rivier waren (Rock Slides). Super! Zie foto’s. Aan het eind van de middag kwamen we aan op onze KOA camping in Williams. Mooie camping maar wel vlak bij een highway! De trein horen we regelmatig in de verte toeteren. De camping heeft een binnenzwembad met een wirlpool, lekker relaxen.